L'anàlisi DAFO del sistema educatiu
La forma DAFO ve de l’anglès SWOT, i correspon a les inicials dels mots debilitats (weaks), amenaces (threats), fortaleses (strengths) i oportunitats (opportunities).
Es tracta d'un procés per mitjà del qual es determina el conjunt d’amenaces i oportunitats que l’entorn presenta per un projecte o un negoci (anàlisi externa), i també els seus punts forts i dèbils (anàlisi interna), de manera que la direcció pugui fer el diagnòstic i avaluació de la seva posició competitiva i la formulació d’una estratègia, un cop definides les finalitats o missions i objectius de l’empresa.
Es tracta d'un procés per mitjà del qual es determina el conjunt d’amenaces i oportunitats que l’entorn presenta per un projecte o un negoci (anàlisi externa), i també els seus punts forts i dèbils (anàlisi interna), de manera que la direcció pugui fer el diagnòstic i avaluació de la seva posició competitiva i la formulació d’una estratègia, un cop definides les finalitats o missions i objectius de l’empresa.
Durant l'última sessió vam formular diferents DAFO's del sistema educatiu de Catalunya. Aquestes són algunes de les idees:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada